שר הביטחון מודה: "אני אחראי גם על האירועים הקשים"

    פנחס בן זיו No Comments on שר הביטחון מודה: "אני אחראי גם על האירועים הקשים"

    שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לשטחי הכינוס של צה"ל ודיבר בפני החיילים: "הקרב יהיה ממושך וקשה, אנחנו נשלם מחירים". גלנט קיבל עליו את האחריות לאירועים הקשים: "אני אחראי על מערכת הביטחון בשבועיים האחרונים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בשטחי הכינוס, סמוך לגבול רצועת עזה וקיבל עליו את האחריות לאירועים הקשים בדרום. "״אני אחראי על מערכת הביטחון. אני אחראי עליה בשבועיים האחרונים גם באירועים הקשים, אני אחראי להביא אותה לניצחון בקרב".

    גלנט תיאר את רוח הקרב שמגיעה מהלוחמים: "פגשתי את הלוחמים ואני רואה את הנחישות ורוח הקרב ובעיקר המוטיבציה העצומה לבצע כל מה שנדרש מלוחמי צה"ל להכריע את חמאס, לחסל את תשתיותיו ולבצע את המשימות כנדרש".

    בהמשך התייחס למתקפת הטרור של חמאס. "נפתחה עלינו התקפה רצינית כמעט לפני שבועיים, היעד שלה היה להרוג נשים, ילדים זקנים ולקחת אנשים בשבי", אמר. "אבל היה להם יעד נוסף, להקרין את כל זה ולהרתיע את תושבי מדינת ישראל מלחיות במקום הזה על מנת לערער את הביטחון שלנו".

    לדברי שר הביטחון, "אני מוביל לוחמים לקרב 45 שנה, אני אחראי על מערכת הביטחון, הייתי אחראי עליה בשבועיים האחרונים גם באירועים הקשים ואני אחראי להביא אותם לניצחון".



    0 תגובות